60 kg till Midsommar!

Här är vi ett gäng glada tjejer som har några för stora volangkjolar som vi vill bli av med! Vi peppar varandra och väger oss varje tisdag!
Nu jäklar anamma ska vi fixa våra mål, go go go girls!

Here we are a team of brave girls who have any of the big ruffled skirts that we want to get rid of! We encourage each other and weigh us every Tuesday!
Now Devils embrace, we will fix our goals, go go go girls!

fredag 16 mars 2012

En ny medlem- A new member

Hallå allihopa, hoppas allt går bra för er och att ni är peppade att nå er målvikt!
Idag när jag gjorde mina naglar så värvade jag en till medlem, Daniela, en underbar engelska med så härlig humor =) Så jag kommer skriva på svengelska här och hoppas det är okej?
Jag blev tipsad av Daniela att de har ett erbjudande nu på ett gym där man får träna med en personlig tränare 3 ggr/ veckan i 3 veckors tid samt att man får gå på alla gymmets klasser samt få en dietist under dessa veckor för 40€, knappa 360 kr!! Såå billigt så jag ska ringa dem nu!


Hello everyone, I hope all goes well for you and that you're stoked to reach your target weight!
Today when I made my nails,  I recruited another member, Daniela, a wonderful English with such great sense of humor =) So I will write on Swenglish here and hope it's okay?
I was tipped off by Daniela that they have an offer now at a gym where you get to train with a personal trainer 3 times / week for 3 weeks and I also can go to any gym classes and get a dietitian during those weeks for 40 €, meager 360 SEK! Sooo cheap so I'll call them now!

Carpe Diem Helena!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar