Hallå där ute i stugorna!
Hur går det för er? Har ni klarat av helgen eller har ni haft cravings?
Igår lärde jag mig en läxa, jag kokade revben ett par timmar och sedan grillade vi dem ute med hickory smoke glaze, som tur var reggade jag min måltid först i matdagboken! Jisses vilken läxa jag lärde mig, revben innehåller massor av kalorier så hädanefter blir det revben till kärleken och fläskfilé till mig :-)
Denna vecka har varit kanon för mig, jag har tränat mycket och tagit en powerwalk varje dag innan frukost och jag har ätit ca 400 Kcal under min dagliga dos. Jag äter inte upp mina träningskalorier förutom igår med misstaget av revbenen =)
Hur går det för er? Har ni klarat av helgen eller har ni haft cravings?
Igår lärde jag mig en läxa, jag kokade revben ett par timmar och sedan grillade vi dem ute med hickory smoke glaze, som tur var reggade jag min måltid först i matdagboken! Jisses vilken läxa jag lärde mig, revben innehåller massor av kalorier så hädanefter blir det revben till kärleken och fläskfilé till mig :-)
![]() |
| Kaloribomb! |
Denna vecka har varit kanon för mig, jag har tränat mycket och tagit en powerwalk varje dag innan frukost och jag har ätit ca 400 Kcal under min dagliga dos. Jag äter inte upp mina träningskalorier förutom igår med misstaget av revbenen =)
![]() |
| Här blommar alla fruktträd för fullt och det doftar ljuvligt! Kämpa på alla och pepp på er om en ny lyckad vecka! Carpe Diem Helena! |


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar