Varje morgon börjar jag med en grön klorofylldrink som är mumma för kropp & själ! Jag fick idén i somras när jag läste Ulrika Davidssons blogg, http://6kilo6veckor.se/?p=1140
I min drink idag har jag färsk spenat, avocado, banan, gurka, kiwi, brysselkål, broccoli och osötad soyamjölk. Den är sååå god och en kanonbra start på dagen. Testa du mé och kolla in Ulrikas blogg där får du veta hälsofördelarna med dessa klorofylldrinkar!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar