60 kg till Midsommar!

Här är vi ett gäng glada tjejer som har några för stora volangkjolar som vi vill bli av med! Vi peppar varandra och väger oss varje tisdag!
Nu jäklar anamma ska vi fixa våra mål, go go go girls!

Here we are a team of brave girls who have any of the big ruffled skirts that we want to get rid of! We encourage each other and weigh us every Tuesday!
Now Devils embrace, we will fix our goals, go go go girls!

torsdag 15 mars 2012

Smarrig kyckling

I förrgår gjorde jag en smarrig "kycklingalltiettgratäng", jag stekte först kycklingen och kryddade den med salt, peppar och örtkryddor, fyllde den med färskost med vitlök. Skivade morötter, zuccini, tomater, citron, broccoli, purjolök, röd paprika, vitlöksklyftor och lite blomkål, Skvätte över olivolja och hämtade rosmarinkvistar från trädgården och sedan satte jag in allt i ugnen!

Mums vad gott det blev och en perfekt rätt som sköter sig själv-me like!

Ha en skön dag och pepp på er alla!

The day before yesterday I made a tasty "all-in chicken gratin ', I fried the  chicken first and seasoned it with salt, pepper and herbs, filled it with cream cheese with garlic. Sliced ​​carrots, zucchini, tomatoes, lemon, broccoli, leeks, red pepper, garlic cloves and a bit of cauliflower, splashed with olive oil and rosemary sprigs picked from the garden and then I put everything in the oven!

Mums what good it was -me like!

Have a nice day and peppery at all!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar